CilekliKedy ozgmom yavaş yavaş gelişiyor iyi birşey bu daha zaten çok küçükler yani normal benimki yürüteçle bile uğraşmak istemiyor halının üzerindeyken kullanmıyor oyuncaklarıyla oynuyor sadece
ela3466 berilinannesiii benimkide 7 aylık emeklemiyo 1. Oğlumda hiç yüz üstü yatmadı da emeklemeden yürüdü büyük ihtimalle buda öyle olucak çevren ne söylerse söylesin bence duymamazlıktan gel
berilinannesiii ela3466 her bebeğin gelişimi farklı oluyor insanların böyle şeyleri karşılaştırmasına anlam veremiyorum
ozgmom berilinannesiii atıyor ama poposu dışarıda öne doğru eğiliyor çoğu zaman tam dik duruyor diyemem😊
karan3535 berilinannesiii insanlar herzaman bi kulp bulur suyun üstünde yürüsen uçamıyor ki derler oyüzden hiç aldırış etme laf sok geç
ilenalemin berilinannesiii 10.5 aylıkken kendi başına adım atıyordı.11 aylıkken yürüdü.hiç emekledi o aylara kadar.direkt yürüdü işte daha yeni emeklemeyi öğrendi
ozgmom adaveannesiiiii Kızınızın adı Ada mı 😊 benim kızımın adı da Eylül Ada 🌸 Adalar bu sene inatçı galiba oturmayı daha çok seviyorlar😊