Benim oğlum da 8 ayında beşiğind içinde tutunarak sağa sola gıdıyordu yada orta sehpa vs ama emeklemıyordu 9. Ayın ortalarında emeklemeye çalışıyordu ılerleyemıyordu yine 10. Ayda emekledi, biz emeklemeyecek sandık direk yürür dıyorduk emeklemek bir gelişim basamağı sayılmaz belki direk yürür belki de zamanı vardır 🫶🏻