barismom bizde 2 gun sonra 6 aylik olacağız sürekli agliyor surekli kucak yete koyduğum an çığlık kıyamet. Ac desem drgil kilo alımı güzel bi sikinti yok inan ki bende cok yoruldum sadece benim ki boyle sanıyordum
Sürekli ağlıyor psikoloji diye birssy kalmadi