ogedayinannesi barismom ahhh aynılarını yaşıyoruz üstelik çalışıyorum ve bebeğime de yanımda bakıyorum. Geceler haram 🤕🤕
arasmom16 barismom huysuzluğu dişindendir ama geri kalan herşey büyüdüğü için daha da hareketlenicek zamanla bence alış maalesef 🥲
barismom arasmom16 kollarım kalkmıyor az gibi görünüyor kilosu ama bütün aynı kiloyu taşıyınca kol kalmıyor
arasmom16 barismom geçicek bu günler bi gün bidaha kucağımıza kendileri gelmek istemiyicek çok zor çok yorucu evet ama nunu düşününce dayanmaya devam ❤️
barismom arasmom16 evet doğrı diyorsunuz çok yorgun olunca bakmak ilgilenmek zor oluyor pilim bitiyor bu seferde verimli olamıyorum diye üzülüyorum
barismom vitability07 sonradan oldu canım Bu kadar kucak istemezdi bu kadar mızırdanmazdı gece bu kadar kalkmadı en fazka 3 4 kere acıkınca
eminebd 9 buçuk aylık 3 4 gündür o kadar memnuniyetsiz ki uyutmak her şey işkence oldu kucağıma geliyor sonra kendini atıyor uykusu var göz kaşıyor yatırınca ağlıyor kaldırıyorum yine ağlıyor yanında oturuyorum bir şeye uzanmak için kalkıyorum ağlıyor
eminebd barismom aynı cidden dedikleriniz okudum da bir çocuk retrosu falan mı vardır ne var bu çocuklarda her gün dışarı çıkarıyorum soğuk da olsa yok bugün çıkardığıma da pişman oldum dışarıda bile memnun değildi
eminebd barismom valla öyle kedi köpek aslan horoz olmadığım kalmadı uyudu bak yine uyandı bacakta memede duruyor öyle
hayalperest2310 barismom yaşından önce umut vermemek lazım nasıl gidiyorsa öyle gider yürüyünce az buçuk rahatlıyorsun
hayalperest2310 barismom geçiyor geçmesine de yıpranıyor insan canım Rabbim kolaylık versin bizlere 🤲
barismom hayalperest2310 sormayın çok yıpranıyormuş çok güzel ama çok yorucu neye ağladığı bazen anlamıyorum elimden Bi şey gelmiyor çaresiz hissediyorum
hayalperest2310 barismom Aynn öyle bende 33 aylık kızımla 2 aylık oğlumla baya yoruldum nefes dahi alamıyorum bazen gurbette desteksiz büyütüyorum