IpekIncii benim de doğumdan kalan 8 kilom vardı.bebeğim 3,5 aylık. sürekli kusma sıkıntısı oldugu için yediğime pek dikkat etmedim sütüm etkilenmesin diye. ama baktım kilolar gitmiyo hemen önlemimi aldım.aralıklı oruca başladım.12den önce ağzıma su ve kahve harici bi şey sürmüyorum.meyveler dahil şekeri hayatımdan tamamen çıkardım. beyaz ekmeği çıkardım.ekmekli bi şey yemek istersem siyez ekmeğinden çok az yiyorum.bol su içiyorum.akşam da en son 6-7 gibi yiyorum.bi de bebeğimi emzirirken squat yapıyorum😅 spor yapabildiğim tek müsait an emzirdiğim an çünkü.3 yaşında bi oğlum daha var.onunla da ilgileniyorum.evde oturduğum pek yok yani.bu şekilde bir ayda 6 kilomu verdim. şimdi 2 kilom kaldı. karnımda kalan gevşeklik için de spor yapmam lazım ama bebeğim biraz daha büyüsün,emelemeye falan başlasın rahatca yapayım diye bekliyorum.