Benim kızım 3800 doğdu, 3 aylık olduğunda kilosu 5750 idi. 3. Ay sadece 600 gram almıştı. Herkes çok zayıf vs diyordu. Boyu da 62 cm olduğu için zayıf duruyordu. Eve gelen temizlik yapan abla bile mama ver diyordu. Herkes çok seviyor karışmayı. Ben tepkimi koyuyorum sen kendi doğurduğunla ilgilen diyorum alınan alınsın.
Doktoru sıkıntı yok daha sık besle dedi. Mama vermeye gerek yok dedi. Bebek sağlıklı huzurlu ise sürekli ağlamıyorsa bir problem yokmuş. Şimdi tam 4 aylık olduk 750 gram aldı bu ay. Daha sık besledim. Sıkmayın canınızı bol bol emzirin. Bizimki gündüz artık sürekli hareket ediyor, el kol bacak durmuyor. Gece çok sık emiyor ondan kilo aldı diye düşünüyorum