Kızlar bebeğim 3600 doğdu,dün 3 aylık oldu üzerinde ince kıyafetleriyle 5700 çıktı normalmi sizce? Evimize gelen herkes ne kadar zayıf ya hiç 3 aylık gibi değil diyip duruyolar psikolojim bozuldu,sadece anne sütü veriyorum mama vermek istemiyorum yanlış anlamayın beni verenlere saygım var ama bi kaç kere verdim kustu bebeğim sadece anne sütüyle devam etmek istiyorum bende,2. Ayda 5100 gibi bişey çıkmıştı 3. Ayda 5700 normalmi sizce? Sütümde çok şükür var ama neden kilo almıyor bebeğim anlamıyorum