aselkussum Pamukhanim_ yani çok çok aciliyeti yoksa yılbaşını bekleyin kesin artacaktır yılbaşından sonra
Pamukhanim_ Pirasalipuding zaten altın olarak ödeyecekler sadece biz satıcaz eşimin kuyumcu arkadaşı var diye ama ben yinede o adamın dediğine güvenmek istemedim hani yüksek der bizde bilmediğimiz için kandırır falan
merrv26 Pamukhanim_ borcunuz ihtiyacınız yoksa satmak mantıklı değil tabi acil bişey varsa tabi bozulur ne olursa olsun ha 1 ay beklemişsin ha 3 ay pekte bişey farketmez bence ne kadar bekleyebileceğinize bağlı
Pamukhanim_ minnakpopus onlar bana 4-5 ay sonra ödeyecek 3 ajda vericem 3 ajda ödeyecekler geriye altın olarak biz satıp vericez ama gelip gidemezler diye
minnakpopus Pamukhanim_ yani şimdi baba söz konusu olunca birşey diyemiyorum kendi aranızda anlaştıysanız ve eşinlede ortak kararınızsa anlaştığınız yoldan devam edin madem şimdi biz ne desek hakka girmiş aklını bulandırmış oluruz
Niyesordunbucevabi Pamukhanim_ inşallah verir canım ben 8 sene önce verdim hala geri vermedi annemler
aselkussum Pamukhanim_ bilemedim o zaman onayalanir onaylanmaz bozdrursunuz en kotu ciddi bı düşüş olmaz sanmıyorum yılbaşı öncesi hele hiç sanmiyorum
Pamukhanim_ minnakpopus yok ben sadece ne zaman satayım yani yükselir düşer anlayan vardır diye sordum
maygirl Pamukhanim_ onaylanana kadar emeklilik yıl sonunu bulur muhtemelen en erken yeni yılada kalabilir para yatirılacak zamana kadar bekleyin.yukselip düsmeye basladımı ozaman bozun
Pamukhanim_ maygirl işte bende böyle düşündüm ama hani belli olmuyor anlamıyorum diye bir sorayım dedim
maygirl Pamukhanim_ zatrn direkt cok yukselip direkt cok dusmuyor yavas yavs artıp biyerde durup duserkende az as miktarlarda düsüyor düşüş.devam ederse ilk 2 gunde bozun bnce.