orkide123 ben de 5.aydan sonra süt azaldı mecbur mama verdim. Sağıyordum ve bir iki kere sütüm bozuldu mu diye tadına bakmıştım. Şekerli gibiydi. Asla mamayla aynı tatta değildi. Bebeğim de çok severek içerdi anne sütünü. Fakat elimden gelen buydu. Hiç süt gelmeyebilirdi de. Triplere girmedim açıkçası. Evet önemli keşke olsaydı anne sütü alsaydı orası ayrı. Ama mama alan da büyüyor. Mama verdiğimiz bebeğimize de yeteri kadar emek vermiş oluyoruz. Takılmaya hiç gerek yok çevre baskısı da çok oluyor dinlememeye çalıştım ben