orkide123 çevrenin olumsuz yorumları psikolojikmen bizi kotu hissettiriyor. Bende mama veriyorum bebegim 2.5 aylık ve mama öcü degildir :) Doktorumuz cok ama cok iyi birisi tecrübelerine sonuna kadar güvenirim mamaya devam et dedi bana. Bende ilk zaman cok kotu hissediyordum sanki eksikmişim gibi etraf aaaa sütün mu yok cocuk sütünü sevmedi demek neden mama veriyorsun vrrme bilmem ne kuru fasulye pilav denedim ama sevmedi o yüzden mama diyorum konuşanlara hem meme hem mama olarak ilerliyoruz emdikten sonra tam doymuş olmuyor ne yapayım ac mi kalsin anne sütünün yerini tutmasada anne sütüne en yakin mamadir yani 🌸