ataerce Ben ergenliğe girdim gireli sol göğsümde kitle var annem doktora bile götürmüştü baktılar ettiler zararsız normal dediler öyle hala var yani emzirdim ettim eskisine göre küçüldü ama gitmedi duruyor olduğu gibi ağrıyor çok nadiren ama onun dışında bir şey yok.