gecekusu_- çoğu kadının göğsünde kitle olur zaten, büyük ihtimalle takibe alıp seneye gel derler. Seneye bakarlar ne kadar büyümüş vs diye. Çok büyümediyse öyle yıllarca takip edile edile durur arada yeni kitleler oluşur… siz fark etmişsiniz şimdi arada gideceksiniz işte, çoğu kadın fark etmiyor yaşıyor onlarla😁 ha nadiren gerçekten bir şeyler olabilir ama büyük ihtimalle normal kitleler oluyorlar.