daenerystargaryen Zhra78 Eskiden yoğun çikolatalı bir pastası vardı. Markasını adını hatırlamıyorum fakat çikolatalı pasta yazıyordu üstünde. Ucuz ve inanılmaz lezzetli bir pastaydı. Şokta da kalpli rulo pasta var o da muhteşemdir.
Zhra78 daenerystargaryen osmanoğlu çikolatalı pastadır canım bende onu aldım ve gerçekten taptazeydi fiyatına göre inanılmaz iyiydi