Zhra78 Kızlar ayak üstü kutlama yapcsğız nedir sizce yakın çevrede pastane yok hangisi güzel arkadasıma giderken alayım
BongomyaPrensi Minikbiiranne ben onu sevemedim ya tuzlu tatlı arası tadı yani tatlı yerken ağzına birden tuzlu tat geliyor o yüzden yiyemiyorum nasıl yiyorsunuz 😂🙉
Minikbiiranne BongomyaPrensi yaa gerçekten mi ben çok seviyorum onu ya özellikle gidincede onu alırım hep canım 😂 asıl sen nasıl sevmiyorsun kız 😂
surprizbebe Zhra78 dolapta altı siyah üstü şeffaf kutulu bir pasta var çikolatalı. Tadı çok güzeldir. Osmanoğlu galiba. İç kreması muss gibidir çok leziz
BongomyaPrensi Deletedmom2987 bi keresinde kadife pasta aldım son kullanma tarihine vardı daha bildiğin ekşiydi kreması kusucaktim ondan sonra almadım hiç
BongomyaPrensi Minikbiiranne tuzlu geliyor işte o yüzden yiyemiyorum dışarda hiç cheesecake yemedim ondan mı acaba alışık olmadığım bi tat 😂😂
BongomyaPrensi Deletedmom2987 bende belli bi süreye kadar aldım hep güzeldi ama en son aldığımda öyle bir tiksinti tuttu ki ekşilikten hiç alamadım ondan sonra 😝
BongomyaPrensi Minikbiiranne dışarda yenilenler de tuzlu mu öyle ilk çıktıklarinda arkadaşım almıştı bimden yedim sevemedim ondan sonra dışarda denemeye de korkar oldum 😂 şimdi eğer güzelse dışardakini de yicem değilse param boşuna gitmesin 😂😂
Minikbiiranne BongomyaPrensi kız al bi dene pişman olmazsın ben limonlusu da var oda çok güzel çok ben sık sık alıyorum 😂😂
esraalic Zhra78 markasını hatırlamıyorum da BİM’de bir çikolatalı pasta vardı tadı güzel bence o olabilir