sessi bianneo çupra yediriyorum hep bazen hamsi kuyruk kısmına doğru kılcıkları görünmüyor bende küçük balık temizlemekten nefret ediyorum çupra ben çok severim oğlumada yediriyorum sürekli
patateskizartmasi bianneo bebeğinizin yiyeceği kadarını çok dikkatli bir şekilde ayıklayın, kendinizinkiyle pek uğraşmayın🤣🤣 ben öyle yapıyorum ksjdsjs
okk bianneo acık denizden tutulma çupra levrek veya somon yediriyorum sevdigi balıklar bunlar somonda pek kılcık yok zaten digerlerinin de kılcıgı büyük cabuk ayıklanıyor
Esoz1110 bianneo Kılçığı aşırı küçük kızartıyorsanız zaten çıtır çıtır arada kaynar o kılçık hiç çekinmeyin 1.5 yaşındaydı yedi kılçıklı 😅
gamomuu bianneo dıktorumuzun önerileri hamsi, palamut, sardalya, çinekop . somonu ve yetiştirme olan çupra vb. Gibi balıkları oek önerilmiyor.
Kuzularinanasi bianneo somon çupra levrek hamsi.biz bunlari yiyoruz.hatta hamsiyi kizartma olursa citir citir komple yiyor .bu arada somon verilir bebeklere dr yanlis demis bence .
bianneo Kuzularinanasi bir yorumda daha önerilmemiş demek ki burda da ikilik var. Çünkü pek önermem demişti
Esoz1110 bianneo 3 yaşını 2 ay geçiyor şimdi ben normalde cok pimpirikliyim o huyumu törpüledim böyle daha iyi oldu❤️
surprizbebe bianneo Karadeniz somon da mı dip acaba bilmiyorum. Uskumru alabilirsiniz biz aldık böyle mezgit gibi küçük balık. Çok yavan hiç beğenmedik. Zaten kızım da yemedi
bianneo surprizbebe bilemedim onu. Uskumru biz de almıştık evet hatırladım ama yemişti kızım az da olsa.
bianneo cudana tamamdır. Yaşadığım yerde taze ve çeşitli balık bulmak zor erken gitmek denk getirmek gerekiyor.
cudana bianneo ben evde pişirmeyi hiç beceremem hep pişmiş şekilde alıyoruz biz öyle yapan bi yer varsa o da güzel olur yorulmamış olursunuz sonra temizliği filan uğraşması zor
Retzja Doktorumuz aksine somon önermişti, haftada 2 kez yediriyorum. Palamut da etli bir balık olduğundan arada bir de palamut yiyor.