Arkadaşlar hangi balıkları tercih ediyorsunuz? Kızım yiyor seviyor da ama ben kılçık konusunda çok korkuyorum çok dikkatli ayıklıyorum ama hep acaba oluyor çoğu zaman yedirmek bile istemiyorum ama yemesi de lazım. Baya panik oluyorum. Somon dip balığı diye pek önermemişti doktor. Hamsi de çok küçük kılçığı kalır göremem diye korkuyorum.