maygirl eddm göndermeyin eşya degil ki bu bebek..Anne olarak söz size aittir.isterseniz eğer bebeğiniz ile ilgili hiçbir konuda hiç kimse üste geçemez.
arzuapo eddm linç yiceksem de edilirim oğlum 9 aylık olucak günde bir kere de olsa aciom aksine oğlum takmıyor ve izlemior mecbur kalıyoruz🤷♀️
iremm58 eddm yok abartmıyorsun aynı sekıl kendi aileme bir kez söyledim acılmadı o tv ekran eşim ve ailesi malesef asla dinlemiyorlar bişey olmaz gibisinden bende yanlarında tutmuyorum ekran acıldıgı zaman
gg3848 eddm izletmiyorum açmıyorum bir yere gittiğimizde de genelde kapatıyorum zaten çok yakınımıza gidiyoruz daha çok küçük önüne geçseniz iyi olur