eddm Abartmıyorsunuz, saygı duyulması gereken hassas bir konu. Benim eşim de yenidoğanken sürekli emzirmem gerektiği zamanlarda “film izleyelim zaten bakmıyor etkilenmez” diyordu. Ona fazla uyarandan şoka giren bebeğin videosunu izlettiğimden beri asla açmıyor, dikkat ediyor. Az önce ikimiz de bebek yanımızdayken çok fazla telefona baktığımızı anlayıp onu da kısıtlamaya karar verdik