cocomelon33 koyumor merhaba sonuca ulaştınız mı acaba illaki doktora gitmek mi gerekiyor acaba.Bana da sonuçlandı diye mesaj geldi bugün ama randevu ileri tarihe var.Bir sorun olursa arıyoruz demişlerdi.
koyumor cocomelon33 e nabıza biraz geç düşüyor telefonla arayarak konuştum hocam çok şükğr sıkıntı olmadığı için gitmedim