deniss20 düzenli kullanın hemen geçer inşallah. Benim kızımın doğumdan itibaren göz yaşı kanalı tıkalıydı çapak yaptıkça elleriyle gözünü kaşırdı enfeksiyon kaptı 1 2 günde hemen geçirdi,şimdi çapakta olmuyor hiç.Yeşil sarı akıntı varsa enfeksiyondur