fatmaanuurr22 benim bebeğimde de vardı, çoğu bebekte oluyor. Herkesin bildiği N ile başlayan bir damla var doktorlar zaten direk onu yazıyor sağlık ocağı doktoru da yazıyor. En son 7. Ayında çok çoğalmıştı tekrar o damlayı kullandık zaten her gün göz kanalına masaj yapıyordum,şuan çok şükür geçti sizde yazdırın damlayı hiçbir şey kalmaz. Çay falan sürmeyin bebeğin gözüne