gizemm01 bide ben bu yemek işinden usandım . kahvaltıyı hazırlıyorum kızımla yiyoruz ama bitesiye en az 1 saat geçiyor . sonra öğle yemeği uyku derken uyanıyor ara öğün sonra akşam yemeği/ benim tüm günüm yemek üzerine geçiyor ya. biyere gidemiyorum gitsem yemek sekteye uğruyor çocuk üstün körü yiyor . sürekli yemek vakti geliyor biri bitiyor öteki başlıyor . herkes mi böyle bi ben mi acaba