zehra06_ ben de şu an aynı durumdan muzdaribim benim de ameliyat olmam gerekiyor ama bebegimi emzirdiğim için ve bulunduğum şehirde hastane imkanları olmadığı için şu an arka plana attım benimkisi de beş santim olmadım olacağım yazın inşallah geçmiş olsun evet doğru çok kötü ağrı yapıyor özellikle adet dönemlerinde ve adetten sonraki bir hafta içerisinde çok ağrı oluyor Allah yardımcınız olsun