zehra06_ Bu kist bana çok ağrı yapıyor 2 gündür ağrıyo doktora giitkk ameliyat dedi Aranızda bu ameliyatı olan var mı doktor 11 cm olduğunu söyledi
semanurmevasu zehra06_ ağrınız nasıl acaba bendede yumurtalık kisti var dedi doktor ama KC cm olduğunu söylemedi hiç biseyde vermedi ben reglim bittiğinden beri regli olacak gibi ağrım oluyo geçmiyor sizindemi öyle bide rahim duvarim 17mm kalınlaşmış
aysbob zehra06_ geçmiş olsun bende de var 6 cm banada ameliyat dedi kapalı ameliyat oluyormuş. Sizin ağrılarınız nerede oluyor, benim belim ve sırtıma vuruyor. 2 senedir çekiyorum bu ağrıyı meğer yumurtalık kistinden dolayımış.
yuzirneym zehra06_ ilk defa foto yüklüyorum becerebildim mi bilmiyorum Sezaryende alınan 7 cmlik yumurtalık kistim
zehra06_ semanurmevasu benım sol yumurtalığımda çok ağrı var belime kadar vuruyor adet sancısı gibi ama adet olmuyorum ve sadece ağrı kesiciyle duruyorum benım kistler büyüdüğü için ağrı yapmaya başladı doktor bu alıncak mecbur dedi
atarepla 20 cm kistim vardı ben oldum ameliyat. 20 günde iyileştim. Kapalı ameliyattı. Bir yumurtalığımı da aldılar. Korkacak bir şey yok gidin aldırın.
zehra06_ atarepla sizde ağri oluyor muydu bide ameliyat dan sonra ilaç veriyorlar mi emziriyorım bebeğimi de ondan
atarepla zehra06_ Normal ağrı kesici vermişlerdi. Ağrı çok olmuyordu benim adet düzensizliği vardı çok uzun sürüyordu.
zehra06_ semanurmevasu 11 cm kist var ve bende ağrı kusma yapıyor iyi huylu mu kötü huylu mu anlamadım pazartesi ameliyat olcam
zehra06_ aysbob ben 3 gündür ağri çekiyorum dayanılmaz bi ağrı oluyor ve doktor büyüdüğü içinde alınır dedi sürekli bu ağrıyo çekerim yoksa benim sol taraf da ağrı oluyor belimede vuruyor sizden bence ertelemeyin alın
semanurmevasu zehra06_ bilmiyorum canım bugün polikinlikten kan vercem oda ztn 3 4 gün sonra anca çıkıyor ama sağ tarafimda kist var o kesinlestide kızım 8 buçuk aylık daha hamileysem yandım valla😄
semanurmevasu zehra06_ acildende kan verdim negatif çıktı canım 😃 ama ilişkinin üstünden 6 7 gün geçti
zehra06_ yuzirneym bende pazartesi oldum ameliyatı 12 cm dedi doktor ve cıkartılar patoloji sonucumda temiz çıktı 7 cm mi bile kötüymüş ya