Retzja O yaş grubunda 3 damla verilir. Ama ola ki yanlışlıkla 4 damla verirseniz hiç bir şey olmaz, rahat olun.
mavideniz96 anneoldum1212 zaten 3 damla veriliyor. Ama bu ürünü kesinlikle kimseye tavsiye etmiyorum kolik sandığım gazdan sabahlara kadar uyuyamayan bebeğim kolik değilmiş bu vitamin gaz yapıyormuş biraz araştırdım bununla ilgili bir sürü şikayet gördüm hemen bıraktım çocuğumun gazı düzeldi resmen çocuk kolik değilmiş ya şoka girdim başka markaya geçtik
anneoldum1212 mavideniz96 geçen gün bu konu bu marka hakkında reels çıkmıştı karşıma 🥺benim bebeğimin de huzursuzluğu gazı ondan mı acaba? Şimdi ne kullanıyorsunuz ?
mavideniz96 anneoldum1212 wellcare diye bi marka kullanıyoruz artık. Vallahi dilimi ısırayım bu kadar büyük bi fark olamaz
minnakanneyim anneoldum1212 3 damla veriliyor zaten sadece sabahları vermek daha iyi bide aynı saatlerde vermeye çalışın
anneoldum1212 minnakanneyim öyle yapmaya çalışıyorum ama 3 damlayı bilmiyordum yanlışla doğru doz verdim demek ki
anneoldum1212 mavideniz96 çok teşekkür ederim deneyeceğim internette 2-10 yaş yazıyor ama 😳benim bebeğim çok huzursuz uykusu yok aşırı gazlı kolik bebek dedi doktor bize 1 ay önce bizde de işe yarar inşallah