anneoldum1212 Bebeğim 53 günlük Ocean 400 lü olanı kullanıyoruz yanlışlıkla 3 damla verdim sorun olur mu sizce
merkursavascisi_06 anneoldum1212 ben de ocean ama benim kızım 3 yaşında biz hep sprey olarak kullandık bir puf
maygirl anneoldum1212 damlalik ve puf var bazilarinda hangisni kullaniyorsanız.puf 1 defa 3 damla yerine geçer.damlalikta 3 damladir 1 puf yerine gecer.3 damla kullanilir genelde hangi markayi kullaniyorsunuz.?
anneoldum1212 maygirl ocean 400 kullanıyorum. Ne bileyim 1 damla demişti bize eczacı korktum. Teşekkür ederim 🩷
Bebegimm1 anneoldum1212 bu şekilde kullanılıyor d vitaminleri kaşıkla vericekseniz kaşıga 3 damla koyucaksınız fıs fıs kullanıcaksanız da 1 fıs şeklinde bir kez sıkıcaksınız sabah saatlerinde karnı tokken veriyorum genelde