kayabahce Baybyuras dostlarımız gelecek bahçede mangal ateş çukuru güzel bi sofra son ses müzik felan yapıcaz kısmetse
kabakcekirdegi Baybyuras Konudan bağımsız beyazı nasıl içiyorsunuz ya 😅 Hangi markanın bir türlü sevemedim ben
Baybyuras kabakcekirdegi biz balayı otelinden vermişlerdi tadı çok yumuşak ve güzeldi normalde şarap ben sevmem ama bu çok güzeldi otelin adı yazıyor üstünde tam adı ne bilmiyorum
kabakcekirdegi Baybyuras Şarap sevmiyorsanız önce süryani şaraplarını deneyin yanına sadece azıcık ezine peyniri kessen yeter , deneyin bence çok seveceksiniz. Bir de şarabı içiren bence mezesi rakı gibi biraz
NariNariKiminYari Baybyuras allahtan eşimde gezmeyi eğlenmeyi seviyor yoksa kesin anlaşamazdık. Evde kutlamayı sevmiyorum ben kayınvalidemi de severim aslında ama onlar evde çerez yiyip oses izliyorlar o yüzden asla onlara gitmeyiz