Baybyuras eşim ve ailemle her yıl dışarı çıkıp kafa dağıtırız. Bu yıl minik bir prenses katıldı aramıza oyuzden evde güzel bir sofra kurup sohbet eşliğinde yemek yiyip birkaç kadeh bir şeyler içeriz ♥️ sizde eğer bebeğiniz yoksa güzel bir yere rez yaptırın eğer çıkamazsınız güzel bir sofra kurun bu yılın zorluklarından ve güzel anlarınızı konuşarak yemek yiyin 🌸