anne232 yani aslında artık son 3,4 kilom kaldı sonra korumaya geçicem artık çok sıkıldığım için genel rütinim şu şekilde sabah ananas sirkeli su öğlene kadar kahve su kahve yanında çerez bazen züber protein bar bu şekilde geçiştiriyorum sonra tek öğün beslenme yapıyorum 3,4 gibi salata protein bu şekilde ertesi güne kadar çay kahve su artık pek iştahım yok spor olarak ta toplam gün içinde 45 dakika titreşim aletine biniyorum yaklaşık 1 aydır aslında bunu daha çok sıkılaşmak için yapıyorum önceden leslie ve yürüyüş yapıyordum