Svlyrckzy ben de konuşmamasını çok takıyordum hala arada takıyorum ama eğer çocuğunuz sağlıklıysa bunu da en iyi siz bilir farkında olursunuz fiziksel zihinsel bir sorunu yoksa çok da kendinizi üzmeyin bence benim fikrim çünkü yeni nesil bambaşka kolaylarına geliyo dile dökmeye kelime çıkarmaya çaba sarfetmiyorlar sanırım bizlerde biraz onları zorlamayıp istediklerini kolayca anlayıp yapınca umarım 3 yaş ile bi açılma görürüz