Canım, sen öyle deyince merak ettim ben de uzmanlara baktım. 3 aylık bebeklerde kas kontrolü ve oturma olmadığı için tuvalet eğitimi gelişimsel olarak mümkün değilmiş. Hatta doktorlar erken denemelerin bebeği zorlayabileceğini söylüyorlarmış. Senin niyetin çok güzel ama belki biraz daha büyüdüğünde daha kolay olur. Doktorlar genelde 18 aydan önce tuvalet eğitimine başlamayı önermiyormuş, kas ve farkındalık gelişmiyormuş. Sen yine bilirsin tabii ama bu bilgi belki işine yarar diye söyleyeyim dedim