Ay kızlar Allah aşkıma bana da yorum atın yalvarıyorum çok yoruldum bebeğim 8 günlük Molfix premium bır numara bez kullanıyorum ama bebeğime o bıle büyük gelıyor her neyse göbek bağı hala düşmedi duşmedıgı ıcın de bezın cırt cırtını bağlarken doğal olarak göbek bağına degmesın dıye bıraz asagıdan bağlıyorum yani aslında acaba sıkı mı cırt cırt yapmıyorum bilmıyorum ama bebeğim her çişini yaptığında üstü başı çiş oluyor her seferınde altını degısırken artık üst baş zıbın pantolon degışmekten yoruldum bır de üstüne altını degısırken çok sıddetlı ağlıyor o ahğlayınca ben de gerılıyorum kızlar sımdı sorun neyden kaynaklanıyor acaba deıdgım gıbı göbek bağından dolayı alttan bağladığım ıcın mı bağı düşse doğal olarak en tepeden bağlayacağım da