busbus59 Şuan sleepy bio natural kullanıyorum. Fakat gece uykusu bölünmesin diye altını değiştirmiyorum sabah çişi taşmış oluyor üstüne. Molfix kullananlar memnun mu acaba. YouTube de bir doktor kalın bir bez olduğunu söylemişti pişik yapar diye tedirgin oluyorum açıkçası
asii71 busbus59 kesinlikle Molfix ilk çocuğumda da kullandım kızımda da kullanıyorum premium olanı biraz daha ince yapılı şuan onunla devam ediyoruz
Rabiiul busbus59 molfix tek geçer yaaa , yazın yazlığa gittiğimde marketlerde vardır diye götürmedim stoklar sıfırdı mecbur slepy aldım rezalet hem altına geçiyor hem azıcık işese bez balon gibi şişiyordu
busbus59 hepyerdeyizz 6 aydır kullanıyorum ama bu son zamanlar gece taşırması sinirimi bozmaya başladı sanırım bırakacağız
busbus59 asii71 teşekkür ederim deneyeceğim bakalım premiumla diğerinin farkı kalın olması mı başka bir farkı var mı acaba
busbus59 Rabiiul kalın bez olduğunu gördüğüm için tedirgin oldum almadım aslında alacaktım siz de mi premium kullanıyorsunuz
Rabiiul busbus59 molfix mavi paket kullaıyorum memnunum bir kaç sefer taşırma yaptı oda kucağa aldıklarında hep bezini kaydırmışlar kalın bez değil olması gerektiği gibi
smileylaylom busbus59 molfix kesinlikle. Bebeğim ilk doğduğunda baby turco kullanıyordum 3-4 ay kadar kullandım son zamanlarda çok taşma oldu. Goona geçeyim dedim kokuyu dışarı veriyordu zaten Türkiye’den çekildi o dönemde başka alamadım. Sleepy denemiştim arada yeşilli ve sarılı paketleri taşırdı maalesef iki pakette memnun kalmadım. En son mavi molfixe geçtim çok rahatım. Çok nadir taşmıştır, o da sabah çok çişi olursa çok az taşmıştı.
ozankra busbus59 normalde sleepi kullanıyorum dediğiniz gibi dışına çok sızdırıyor. Molfixi de bir paket kullanmıştım sadece bir kez taşırmıştı oda sabaha kadar bezini çıkarmamıştım ondan. Bide benim bağlamamdan dolayı da olabilir normalde gece hiç çıkarmıyorum çünkü. Bende molfixe geçicem Migros da indirime girmiş hatta
nurzeyd06 busbus59 molfix kullanıyorum gece uykusuna geçerken değiştiriyorum sabaha kadar açmıyorum hiç taşma veya pişik yaşamadım
Gamzelikiz_34 busbus59 Sleepy kullandım ama gerçekten Molfix’in yerini tutmuyor. Çok fazla ıslatıyor o bez. Hemen bitsin, tekrar Molfix’e döneceğim. Normalde Molfix kullanıyorum ama bitmişti, çevremde de bulamayınca mecbur Sleepy aldım. Ama yok, bir daha almam.
CilekliKedy busbus59 Molfix kullanıyorum memnunum 7 ay normalini kullandım sonra baktım bebeğime aşırı iz yapıyor sıkmıyorum bile ama sonra premium olanına geçtim taşma olmuyor gece boyunca değiştirmiyorum tabi sabah kalkar kalkmaz değiştirmek gerekiyor bekleyince elbette ki bir süre sonra taşıyor
pink9 CilekliKedy ay merhaba benım asagıdakı yazımı okuyup yorum yapar mısnız aynı bezı kullanıyoruz 🙏🏻
Pamukhanim_ busbus59 ben molfix püre soft kullanıyorum çok memnunum mecburiyetten bu sefer Sleepy bio natural aldım ve keşke almasaydım dedim zaten ondan molfix e geçmiştik 5 numara kalmamış evdede hiç yoktu ama bir daha almam yani
busbus59 Pamukhanim_ beş numara ebat olarak ikisinde de aynı mı ona göre alacağım bende.. şuan beş var sleepy den