İnanın ağlayarak yazıyorum oğlum ekim de 5 yaşısina girdi yapı olarak zaten inatçı bir çocuk ama şu son 3 4 aydır aşşşırı aşşırı aksi ve artık sözlü olarakta agresif bugün rutin kontrol için babasıyla doktora götürdük işlemler uzun sürdü beklemek zorunda kaldık en sona doğru bana herkesin içinde elinde ayıcığıyla vurmaya başladı kalk sen oturma mesela dediği olmuyor bildiğiniz anırıyor telefon vermiyoruz artık çünkü bi ara çok düşmüştü ondan mı yapıyor anlamadık babası güzel güzel uyarıuır babasına git yanımdan gıcık inanın ellerimi sıktım ağlamamak için arabaya bindim hüngür hüngür ağladım çünkü böyle bir davranışları yoktu kendimi sorguladım allahım nerde hata yaptım yada yaptık diye bir çözümü varmı sizin 5 yaşınız nasıl geçiyor ne yapmam gerekiyor inanın çok çıkmazdayım