CuteBadesMama UrbanMom yaaa bizde ilk defa kar görmüş olacağız yağarsa 😌☃️ heyecanla bekliyoruz bakalım
CuteBadesMama UrbanMom İzmirdeydik ama 2 aydır Zonguldakta yaşıyoruz. Burada bekliyoruz yağışı inşallah.