UrbanMom Ben nefret ediyorum ankara soğuğu diye bir şey var anca kuru ayaz. Kar, yağmur cok severim veya güneşli hava ama bu memlekette nerdeee. Bir gün disari bakınca içim acilir mi diye bekliyorum. Sizlerde hava nasil?
CuteBadesMama UrbanMom son bir aydır kar geliyor haberleri var bakalım inşallah ay sonuna yetişirse dediğiniz gibi yılbaşı için çok güzel olur ☺️
UrbanMom CuteBadesMama ayaz çekmektense karı tercih ederim 😂 gider oğlumla kardan adam yaparim hic yapmadık.
CuteBadesMama UrbanMom yaaa bizde ilk defa kar görmüş olacağız yağarsa 😌☃️ heyecanla bekliyoruz bakalım