fatosdefne47_ gokcemevaa evet şu an elimdeki Molfix mavi paket onu kullanıyorum ama bebeğim sabah sırılsıklam uyandi
sayfer fatosdefne47_ kusıra bakmayın yeni müsait oldum göremedim 🥲 kalıbı diğerleriyle aynı ben bir fark göremedim bencede 4 numara olacaktır umarım rahat edersiniz gece uyuyamıyordum çünkü sızdırma olur fark etmem diye