green_love1 ben 3 kere taktırdım 2 si devlet biride ilce sağlık idi hiç ücret ödememiştim. Size verilen fiyat banada cok geldi görümcem en son taktırmıstı spirali kendiniz alın gelin demişler bir tek onun harici bir ücret ödememişti. Bu ketem ilçe sağlık gibi yerler direk kendileri takıyor aile sağlık merkezlerinde ebeler oluyor ya onlara sorun isterseniz sizi yönlendirirler