livanurvealpinannesi61 Asyaveannesi04 easy fish oil Trendyol da kendi sitesi vardı o sağlıklı değil hem içeriği temiz değil sıvı form daha etkili ve sağlıklı
Asyaveannesi04 livanurvealpinannesi61 2 tane çocuk doktorumuz var ikiside bunu önerdi ve çok da faydasını gördüm, kızım kreşe gidiyor bağışıklığı güçlendi bunu kullandıktan sonra
nursemom05_ Asyaveannesi04 bende bu markayı kullanıyordum. Ama içeriği temiz değilmiş. Çocuklarda hiperaktivite yapıyormuş. Hatta dikkat dağınıklığı. İçeriğini bi doktor anlatmıştı ama şu an net hatırlamadığım için yazamıyorum. Bende wellcare geçtim.
livanurvealpinannesi61 Asyaveannesi04 siz bilirsiniz ama içeriği temiz değil epa DHA değeri de çok düşük günlük alması gereken epa DHA değeri 1000 1200 üzeri olmalı sizin kullandığınızın epa DHA değeri 1000 altında yani siz bilirsiniz
livanurvealpinannesi61 nursemom05_ evet öyle bana da doktor öyle demişti sıvı form ve temiz içerikli kullan demişti epa DHA değeri de yüksek olmalı demişti
Sedaalya 34663466 evet 3 yaşada kadar haftada 2-3 gün möllers kullandık. Şimdi jelibon gibi olanlar var belkş görmüşsünüzdür ondan kullanıyoruz 4 yaş olucak neredeyse bizimki🤗
Sedaalya 34663466 bizde dün yaptık balığı yine yemedi. Sevdiremedim zaten çok yiyen bi çocuk değil benimkş😂
Canyavrum 34663466 hiç kullanmadım.kullanmayıda düşünmüyorum. Erken ergenliğe sebep olma ihtimalinin olduğu söyleniyor.
Denizanasi92 34663466 möllers öneriliyor ama şişeyi açınca 3 ay ömrü var. Pahalı ve bitmek bilmiyor zaten. Biz ailecek içip yine de bitirememiştik. 😂 Bu kez easy fish oil aldım. Hem şeker gibi yedirmesi daha kolay. Hem de açıldı bozuldu derdi yok.