Yapışma vs oluyor diye bende bekledim 6 aylıkken yaptırdık Kasım ayında yani, huysuzluk ateş gibi şeyler hiç yaşamadık oğlum çok hareketli emekleyen bir bebek acısı vsde olmadı ama artık altını değiştirmek için yatırdığımda ağlıyor sünnet öncesi öyle bir durum yoktu. Sanırım yatırınca sünnet olduğu zaman geliyor aklına. Bebek kendini anlamadan etrafının farkına varmadan daha erken yaptırmak daha iyi bence, yapışma için masaj yapabilirsiniz. Benim oğlum şu an yapmama izin vermiyor bacaklarıyla elleriyle engelliyor beni.