sweetyboys hshajsjj ılk cocugumu 19 aylık ettırmıstım cok gec kaldıgımı dusunuyorum uzun bı sure travma yaşadı keske aklı ermeden yaptırsaydımm Ikıncı oglum oldu onu 6 ayda yaptırcam ınsallah
Betulsark Oğlum olsaydı direk hastaneden çıkmadan yada bir aylıkken düşünüyorduk çünkü o zaman 2 günde falan iyileşiyor anlamıyor vs vs
yassoli Herkes yapışma sorunundan şikayet ediyor erken yaptırınca. Benimkiler de üç aylık hala karar veremedik
temmuz13 hshajsjj 4 buçuk aylıktı iyiki erken yaptırmışım bi günde iyileşti yapışkanlık için her alt açmada masaj yapmanız gerekiyor
melekct temmuz13 masaj nasıl yapılıyor ? Çok hassas sonuçta ben altını değiştirirken bile çok nazik davranıyorum bir sey olmasın diye 🫠
UrbanMom hshajsjj yenidogan zamanı bence ideal. Oglum 9 aylıktı 4 kisi zor tuttuk. Bana kalsa hemen yaptırırdım ama esimin erteleme hastalığı yüzünden en son zorla yaptırdım ama kendisi de pişman oldu zor tuttuk diye.
rkygn Çocuk cerrahı 5,6 yaş dedi ama ben istemedim 6 aylıkken yaptırdık 1 gün zordu yanı 3,6 ay arası bence iyi