jahan25 dor_25 Pozitiv olmak istiyirhm insallah okadar uzun surmez zsten gazli bebekti 2ci ay uyumadik 3cu ay en iyi ayimizdi simdi yeniden alt ust hershey beklemekten baska caremiz yok insallah yavas yavas alisir onlarda bizde