newwmommy bizde 4 ay 13 günlüğüz bizimde 3.5 ayda başladı ataklarımız atak mı bebeğimin huyumu inanın onuda bilmiyorum zaten uyumayan ağlayan kısaca huysuz bir bebek birde 4 ay atağı başladı geceleri yarım saatte bir uyanıyor sebepsiz ağlıyor hem ne ağlamak çığlık atıyor bende uyku rukyesi duasını açıyorum 3 gündür yanıma alıyorum poposunu pış pışlıyorum o şekilde uyutuyorum gündüzleride ya ayağımda sallıyorum yada aynı şekil pış pış yapıyorum Rabbim yardımcımız olsun