newwmommy yoruluyorsun çok normal. Hele ki birde tek bakıyorsan. Uyku yok dinlenme yok 5 dakika sakin kafayla oturma yok yeme içme yok. Yorgunluk üstüne yorgunluk aşırı stres ve kaygıyı getiriyor. Bir süre sonra bende şey oluşmuştu. Uyuduğunda bile odaklanıp bir şey yiyememe. Kafayı toparlamayamama gece uyusa bile uyanacak diye sürekli tetikte bekleme. Anneyiz evet ama bizde insanız beden bir yerde yorgunluğu uykusuzluğu sinir stresle öfkeyle dışarı vuruyor. O yüzden diyorum canım benim bırak ayağında uyuya kaldıysa onun uykusu geldiğinde uyutmadan önce kendine birşeyler hazırla yakınına koy. Ayağındaysa ayağında kucağındaysa kucağında uyusun beslenmeye dinlenmeye çalış seninle uyuyorsa onunla uyumaya çalış en azından biraz olsun dinlenmiş olursun