Ben bebeğim iki aylıkken oldum bir gözüm 4,5 diğeri ise 5 dereceydi ve her ikisinde de 3 derece astigmat vardı dünyagöz hastanesinde oldum sağ gözümün korneada incelme olduğu için o farklı bir yöntemle oldu sol gözüm ilasik yöntemiyle ilk 4 saat yanma ve batma oluyor 24 saatin sonunda ilasik yöntemiyle olan gözüm görüşü netleşmişti sağ gözüm ise ortalama 3 gün içinde netleşti bebeğimi de sadece operasyondan sonra ilk sütümü sağıp attım ondan sonra emzirmemde bir sakınca yoktu ama mutlaka yanınızda en az 2 refakatçi olmalı birisi bebekle ilgilenicek diğeri sizinle şuan bebeğim 2 yaşında ve hiç pişman olmadım iyiki yapmışım 17 yıldır gözlük ve lens kullanıyordum ve eğer hala gözlük kullansaydım bebeğim almak istiycek hatta kaç kere kırılmış olacaktı