esrabarann geçmiş olsun , sürecin iyi gelmesine sevindim. Benim de kızım 14 aylık bende çizdirmek istiyorum göz numaram 5 civarı ve astigmat var bende de. Korkuyorum aslında çok zor geliyor gözüme , ben istanbuldayım bir de gurbetteyim yalnız yapabilir miyim korkusu da var