coldplayy kampanya takip ederek hiç araç almadım. Bunu yapabilmekte efor gerektiriyor. Bir kez sıfır Mercedes aldım, her zaman parça parasını ödedim, araba modeli, markası yükseldikçe parça fiyatları da artıyor. Garantiden çıkmasın diye periyodik bakıma da Mercedes servisine gidiyorum. Sadece 1 bakıma 28 bin tl para ödedim. Bir kaç parça siparişi verdim, Almanya’dan gelecek 80 bin tl tuttu. Sigorta 30 bin, vergi 40 civarı. Benzin 2.0 motor olduğu için de çok yakıyor. Alt segment araçlarda nasıl oluyor hiç fikrim yok açıkçası. Volvoda aynı şekilde 2 el olmasına rağmen, parça fiyatları yüksek oluyor.