Eddaliko Kuzularinanasi bizim maksimum 2 m bütcemiz en en fazla o da cok begeniyorum onları ama bizi aşar sanırım🙂↔️
Kuzularinanasi Eddaliko iste sifiri olmaz da belki yeniye yakin 2.el olabilir gibi geldi.veya 3008 de olabilir .alla illa sifir olcaksa da bnce chery fln almayin ya cok kaba ve asiri benzin yakiyormus zaten.bence bi arada en onemlisi tabi kalite ve sonra ekonomik olmasi yani az yakmasi vs onemli.sonra da buyuklugu konforu
Tutaste_ Eddaliko bence satilir beb yollarda cok görüyorum. Ben cok yolda arabalarin nodellerine bakarim gayet özellikli araba ve satilir bence
nayirnolamaz06 Eddaliko Mercedes,Toyota,wolksvagen,BMW derim ama BMW bunun tutulan kasaları var ona bakın elektirikli araba kesinlikle almazdım hakkınız da hayırlısı olsun
Eddaliko nayirnolamaz06 evet elektrikli bizide korkutuyor simdilik dusunmuyoruz genelde woswogen önerilmis bi bakıcam 💕
zeydefe Eddaliko biz yeni megane 4 aldık çok memnunuz icon çok güzel , kendimde çok rahat kullanıyorum 🌺
Eddaliko zeydefe Bizimde megane vardı sattık ama eski modeliydi.Yenileri güzel ama değişik bir marka düşünüyorum bu defa😊💕
zeydefe Eddaliko megane larda piyasa da hızlıdır kolay satılır geniş olması da çok iyi bizim için , bebek arabası glober denge bisikleti scoterı hepsini arabada kolayca taşıyoruz hepsi birden sığıyor tiguan da güzel kesinlikle 😇 hayırlısı olsun ☺️
Eddaliko zeydefe Evet elden cıkarması da kolay olması tabiki tercihimiz 😌 cok tesekkürler sizde güle güle kullanın😍❤️
babyisleeping Eddaliko benim arabam cherry omoda5 çok memnunum yorumlara şaşırdım doğrusu özellikleri vs çok iyi konforlu bir araba süspansiyonu çok iyi tümseklerde çukurlarda vs hissettirmiyor 1.5 yıldır kullanıyorum koy benzini git araba servis falan görmedi çok şükür maşallah diyeyim çok uzun km yollarda yaptım dağ bayırda da kullandım bana mısın demedi. Sadece çok yakıyor.
1tosbikinannesiyim Eddaliko eşimin arkadaşı çok minik dokundurdu bi yere göçtü orası resmen çok iyi değil sanırım bizde almadık