Esra1202 bulantı şu şekilde oluyor bizde, bende. Sinüzit ilaç sonrası akmaya başlarsa yani akıntı yaparsa balgam öğürme yapıyor. Küçük kızım da alerjik astım var geniz akıntısı olduğu zaman mamayı alırken öğürüyor ya da kusuyor direkt.
Alın bölgesinde kaş üzeri, burun kenarları ağrı yapıyor ama diş etine kadar vuruyor yani Allah vermesin kötü ya. Geçmiş olsun size de