Oğlum dünden beri başının ağrıdığını söylüyor. Anaokuluna gidiyor dün başının ağrıdığını söyledi biraz korktuk. Bugünde okulda başı ağrımış. Eve gelince ağladı. Öğretmene sordum farklı bir durum gözlemlememiş. Sorunca hep farklı yerlerin ağrıdığını söylüyor. Bir haftadır da burun akıntısı öksürük vardı. Öksürük kesilmişi ama burun akıntısı devam ediyordu. Bugün boğazında balgam olduğunu söyledi. Hastalıktan mı ağrıyor yoksa bişey mi var bilemedik. Yaşayan oldu mu